Just Blues

blues, folk, americana si alte radacini

R&B-iste reloaded

Posted by Victor pe 10/06/2009

Andreea Balan zica ca stie blues. Hm… Poate ca a prins cateva acorduri de la tanarul Mos Craciun.

Am facut urmatorul experiment. Am intrat pe pagina cu cel mai des vizitate conturi de MySpace, am filtrat cautarea cu etichetele pentru genul de muzica „blues” in Romania si, oops, am dat peste cateva surprize. Printre Cyfer, Andries si Nightlosers, ce-mi vad ochii? O gasesc pe Andreea Balan (da, adolescenta aceea cu aer de Britney Spears pe care parintii n-o lasau „libera la mare”), plus alte cateva artiste pop-dance aflate pe la inceputurile carierei, gen Adriana Rusu sau Anemona.

Dupa obsesia fatucelor pop de a se autointitula „soul” si „R&B”, chiar daca n-au nimic de impartit cu genurile astea si nici aer de Duffy sau Beyonce nu prea au, mai nou se pare ca vor sa-si puna pe frunte si eticheta „blues”. Da, e minunat! De-acum incolo toti pustii cu ochii pe U si cu urechile lipite de Radio21 se vor imbaia in acorduri din Mississippi. Fara sa stie. Asa le trebuie! Nu vroiam sa ajung la vechea poveste cu „bluesul” sinonim cu disco-ul bun de agatat, pipait etc. Dar iata c-am ajuns si aici. Sau, vorba lui Clapton, „the same old blues”.

2 răspunsuri to “R&B-iste reloaded”

  1. tanarul Mos Craciun….tare de tot!!

  2. Ehhh…., mai Victore….!!! Sau vorba lui Phill Collins, ca el tine ritmul 🙂

Lasă un răspuns

 
