Just Blues

blues, folk, americana si alte radacini

„Red House” si Janis Joplin: sa auzi si sa nu crezi

Posted by Victor pe 03/04/2010

„Prima data cand am cantat in public a fost intr-un cover band din San Diego. La acea data, vocea mea nu era nici pe sfert la fel de personalizata fata de cum suna acum. Aveam o fusta mini de culoare roz si vroiam sa fac impresie. Dupa concert toata lumea a venit la mine si mi-a spus: ‘Doamne-dumnezeule, esti leit Janis Joplin‘. A fost pentru prima oara cand mi s-a spus asta, iar eu nici macar nu o ascultasem pe Janis asta. Au trecut pe putin douazeci de ani de atunci. (…)”

„Am crescut ascultand muzica soul. Ascultam canalele radio de soul. Cand eram mai mica, se canta mult soul si pop si cam asta ascultam. Nu ascultam posturile radio de rock, unde sunt sigura ca se difuzau piesele lui Janis Joplin”, povesteste Cee Cee James, intr-un interviu din revista online BluesWax. Excelenta vocalista a fost nominalizata la categoriile Cea mai buna solista de blues si Cel mai bun compozitor de blues din 2009 la premiile ce vor fi oferite in luna mai de Societatea de Blues din Washington.

Lasă un răspuns

 
